Τετάρτη, 24 Μαρτίου 2010


-Τι έχει ο ιδανικός άντρας ? κινητό , ακίνητο και πουλάκι ευκίνητο !!!
Η ιδανική γυναίκα ??? μάτια μεσάνυχτα , πόδια ορθάνοιχτα , μυαλά μεσάνυχτα !

-Το πρωί δεν τρωω γιατί σε σκέφτομαι,το μεσημέρι δεν τρωω γιατί σε σκέφτομαι, το βράδυ δεν κοιμάμαι γιατί πεινάω

Όταν σε γνώρισα νόμιζα ότι ήσουν αστέρι και έψαξα στον ουρανό να σε βρω,o ουρανός είχε πολλά αστέρια,μα εσύ δεν ήσουν κανένα από αυτά.Μήπως τελικά είσαι UFO???

Αυτό το πρόσωπο,αυτό το γέλιο,αυτή η λάμψη, αυτά τα πανέμορφα μάτια,μα κυρίως αυτό το απολλώνιο σώμα,αλλά ας αφήσουμε εμένα,εσύ τι κανείς?

Επείγον,απάντησε τώρα Αν κοιμάσαι,ξύπνα ,αν τρως,άσε κάτω το πιρούνι,αν διαβάζεις,κλείσε γρήγορα το βιβλίο αν κάνεις sex,τότε ρε γαμώτο εγώ που είμαι????

Αν ήσουν ψάρι,θα γινόμουν θάλασσα! αν ήσουν πουλί,θα γινόμουν ουρανός! Τώρα που είσαι ψώνιο,τι να γίνω? supermarket?

Κάθε βράδυ βλέπω στον ύπνο μου αστέρια,λιβάδια με πολύχρωμα λουλούδια και φυσικά εσένα,Γιατί λιβάδια χωρίς βόδια δεν υπάρχουν!!!

Μου είπε να ανοίξω περισσότερο. ανοιξα. Πονούσα πολύ και φοβόμουνα. Μόλις το έβγαλε έτρεξε λίγο αίμα. Ήταν η πρώτη φορά που έβγαλα δόντι!

3 σχόλια:

Ερμαιο Επέκεινα Λερναιας Εμμονής είπε...

Ως άνδρας,
θα προτιμούσα να πεις αυτό που θέλεις να πεις
μ' ένα τραγούδι

Ερμαιο Επέκεινα Λερναιας Εμμονής είπε...

ή δες το μια στιγμή το ίδιο θέμα από την οπτική γωνία της Κικής Δημουλά (στο ΖΩΗ ΠΕΤΑΛΟΥΔΙΣΙΑ ΑΓΓΙΓΜΑΤΩΝ - ανάρτηση στο ΓΥΜΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΙΑΣ ΣΤΙΓΜΗΣ ΜΕ ΑΔΟΞΟ ΤΕΛΟΣ)

inMUSIClost είπε...

καλά και αυτά ::))

την καλησπέρα μου...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails